2012-02-02

fantasy world

Ar jum būna taip, kad pamatot kažkį skrebuką ir suprantat, kad ir jum tokio reikia, butent tokio? Man tai tikrai taip būna. Taigi prieš porą dienų pamačiau tokį variantą iškart bėgau gaminti kopiją sau.

[fantasy world]

Darbelis darytas pagal šį ania-maria darbelį. Nuostabus jos darbas, apskritai dabar man manija jos darbam, norisi ir pačiai dauguma tokiu turėt, taigi liftinimas dar tikrai nesibaigs :)))


13 komentarų:

  1. Ziuriu ziuriu ir dar karta ziuriu :) Net sirdeles tokias pacias iskarpei, bet skrebukai vis tiek kitokie. Smagus skrebukas ir zodziai superiniai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. jo sirdelias is Crate Paper iskart atpazinau, ir jos buvo vienas pagrindiniu elementu labiausiai patikusiu tame darbelyje, todel jas atkartojau :)

      Panaikinti
    2. tobulai.
      tiesiog neturiu ką daugiau pasakyti.
      Nebent tai, kad dabar bandau skrebinti su dažais.. tik kažkaip visa vonia, mano drabužiai ir veidas dažuose, o ant to lapo, po galais, nei vieno taškiuko :( :D .

      Panaikinti
    3. Puski, o kaip Tu techniškai taškuoji?
      ta prasme ką fiziškai darai?
      Nes aš pati apsitaškau :D , gal neturi taip būti gi? :D

      Panaikinti
  2. man irgi sios skrebukes darbai labai patinka, Tau puikiai gaunasi tokie darbeliai!

    AtsakytiPanaikinti
  3. be komentaru. super!

    norec ir as tokio, tik...:D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir man taip pat buna, kad pamatau ir noriu kuo panasesni pasigaminti :) Sita ania-maria'os darbeli buvau ir as nusiziurejus. O tavo kopija labai labai vykusi! Ir kokie geri zodziai! Labai viskas fainiai cia :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. kaip grazu! liftas superinis! taip ziurint man net turtingesnis uz originala, na bet liftas tam ir yra perteikti savaip :) tos sirdutes man taip pat iskart krito i aki, tikiu, kad panaudosiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Stebiuosi! tu ant tiek moki atkartoti Ana-nMarijos stiliu kad pamacius si tavo skrebuka pagalvojau kad ikelei jos skrebuka parodyti nuo ko liftinai....ziuriu kad net ant nuotrauku tokius pacius patamsinimus 'vignette' uzdedi ;) Graziai gavosi.
    Man NIEKAD taip nesigauna kad isimyliu darbeli ir sugebu ji atkartoti. Pradzioj gal bandau, bet finale pavirsta i kazka visai kita, sava...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Geras, del nuotraukos net nepastebejau, tiesiog paemiau ja ir man tiko siam darbeliui, matyt pasamonej jau buvo. O seip tai as tokia jau esu, neturiu kazko baisiai savito, todel mokinuosi kopijuodama, o gal kazkada atrasiu ir savo jau ta vieninteli braiza, nors abejoju, toks jau mano budas, klajot, ir but neapsisprendusia :))))

      Panaikinti
  7. Superinis skrebukas. Toks lengvumo jausmas jame pagautas tarsi...
    Beje, ir man labai smalsu, kaip tu taip visai tarpsi neatsitiktinai, o suplanuotai „taškaisi“..? ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nzn, sunku atsakyt... Seip as taskau, kai jau buna visos detales suklijuotos, tada tik pridengiu jas ir taskau, kur matau, kad butu gerai, kur jauciu kad tiktu :) O kai taskai visko buna, sitam pvz darbeli kairiam virsutiniam sone, buvo per daug pritaskyta, per rysku, todel ta ryskuma paslepiau pavadinimu, zodziu kai padarai klaida sukiesi is padeties :))

      Panaikinti
  8. Genialumas kaip visada paprastume... Kodėl man neatėjo į galvą mintis, kad galima pridengti nepageidaujamus aptaškyti plotus... :D Matomai, per mažai gyvenime taškiausi, kad tai būčiau sugalvojus. :D

    AtsakytiPanaikinti